|
|||||||||||||||||||
Hidden and Dangerous DeluxePozdě, ale přece. Pročpak mi asi vojáčci chudáčci skákali z věží, skal a mostů? Že by byli z elitního Bohnického komanda? Někomu by se mohlo zdát, že mám trochu delší vedení, protože tohle je už trošku starší záležitost. Ale pro mě ne. Původně jsem si H&D nekoupil, protože preferuji jiné žánry (strategie a dungeonovky), ale když jsem uviděl Level s touto všemi opěvovanou hrou (a pár dalšími zajímavostmi), nedokázal jsem odolat. Je pravda, že i průlomová hra nemusí být zrovna nejvyšší kvality, ale i Tomb Raider (svého času moje oblíbené), o kterém mám z programátorského hlediska nevalné mínění, je v jistém směru lepší. Lara mi zatím z útesu sama nikdy neskočila. Ano, je to tak. Několikrát po sobě mi vojáci spáchali, buď hromadně nebo jednotlivě, sebevraždu skokem z výšky. A nebyl to jedinej průser. Párkrát mě taky naběhli ke granátu, který právě vybuchoval, a našly by se další věci. A to jsem teprve ve 4. misi! A ovládání, zvláště pak hod granátu, by taky chtělo trošinku poopravit. V Quakovi aspoň vím, kam to poletí. Umělá inteligence vojáků je zatím poněkud chabá... řekl bych. A hra jako taková? Nebyla by vůbec špatná... kdyby trochu lépe fungovala. Jak s tímhle mohli udělat díru do světa, to moc nechápu. Já mám potíže se udržet při životě i bez sebevražd. A ještě jedna poznámečka: Když jsem chtěl udělat pár foteček ze hry, zabudovaný "foťák" poněkud zklamal. Nejlepší výsledek byla půlka obrazovky temno a druhá část obrázek. A tak se na nějaký obrázky můžu klidně... Stejně to akorát zdržuje a zabírá místo. |
|||||||||||||||||||
|